فروش تجهیزات روشنایی در پیشوا

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


بیشترین مورد است.فاده از این دسته چراغ‌ها، مربوط به فضاهایی با کاربری مسکونی، تجاری (پاساژها و مغازه‌ها)، تالارها، لابی هتل‌ها، فضاهای اداری و غیره می‌باشد. چراغ‌های دانلایت جدا از وظیفه اصلی‌شان یعنی تأمین نور عمومی مورد نیاز، امروزه از لحاظ ظاهری نیز اهمیت پیدا کرده و در نمونه‌های به‌روز شده، تا حدی به چراغ‌های دکوراتیو با نور موضعی نزدیک شده‌اند.

شرکت صنایع روشنایی سایان الکتریک در سال در امتداد بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در صنعت روشنایی و با ایده ی افزایش سطح کیفی محصولات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه متولد شد و تا کنون هر روز تلاش کرده است. چراغی روشن کند که با طبیعت مهربان باشد، مطابق نیاز مشتری بوده و همواره در تعادل میان کیفیت و قیمت قرار بگیرد. سبد تولیدات سایان الکتریک حاوی مجموعه محصولاتیست که قادر است. از نظر فنی، زیبایی شناسی و متریال به کار رفته رضایت کلیه فعالان حوزه ساخت و ساز از جمله متخصصین برق، طراحان روشنایی، آرشیتکت ها، مهندسین عمران و ... را همزمان جلب نماید

از دیگر شرکت های موفق در این حوزه، شرکت هوشمند سازان چیره است. که در صنایع روشنایی برتر و تجهیزات روشنایی صنعتی موفق عمل نموده و نامی آشنا در لیست بهترین شرکت های روشنایی در ایران به خود اختصاص داده است.. این شرکت با است.فاده از تکنولوژی های پیشرفته و هوشمند سازی مدرن، توانسته است. گامی موثر در حوزه صنایع روشنایی و الکترونیک برداشته و محصولات خود را در داخل کشور و منطقه ارائه نماید. در خصوص فعالیت های این شرکت، می توانید با بخش فروش در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.



( فروش ) های دیگر