مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در پیشوا

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.


واحد اندازه گیری شار نوری  لومن (lm) است. در واقع میزان  نوری  که از یک چشمه نقطه ای به شدن یک کاندلا داخل مخروطی به زاویه راس یک استرادیان  ساطع میشودلومن نام دارد.کل نور خارج شده از یک منبع نور در هر ثانیه یک لومن یا یک واحد توان نوری (Luminous Flux) نام دارد که آن را با. فی [Φ ]  نمایش می دهند.

اهمیت تولید مداوم و ثبات اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست. از نظر کلیه اعضا فروشگاه اینترنتی برق صنعتی ساخت و تولید ، تأمین و فروش تجهیزات برق صنعتی یکی از مهم ترین شغل های مرتبط با صنعت می باشند. در این راستا سیاست گذاری فروشگاه اینترنتی برق صنعتی با تخصصی شدن هر چه بیشتر و روز افزون مشاغل صنعتی همسو می باشد. به همین دلیل فروشگاه آنلاین برق صنعتی تمرکز فعالیت های خود را بر روی زمینه های تخصصی برق متمرکز کرده است.. زمینه های اصلی تجهیزات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی برق صنعتی بدین شرح می باشند. برق صنعتی، ترموکوپل، سنسور PT، ترموول، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی. در واقع می توان گفت هر آنچه که به صنعت برق مربوط می باشد.

شیک بودن فریم و قاب های تجهیزات روشنایی از جمله قاب پروژکتور باعث می شود که حتی در هنگام خاموش بودن نیز بخشی از دکور محیط به شمار آیند، بنابراین هنگام تهیه آن ها باید علاوه بر شکل و رنگ به قاب و فریم آن ها نیز دقت کرد. در رابطه با پروژکتور می توان برای هریک، قاب پروژکتور مخصوص خودش را مورد است.فاده قرار داد. موضوع اصلی در بکارگیری قاب پروژکتور ها این است. که توسط آن ها، اگر خود لامپ با نقصی مواجه شود یا بسوزد، می توان صرفا لامپ جدید گرفته و جایگزین لامپ قبلی کرد و قاب آن با نقصی روبرو نمی شود. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد



( مشاوره و اجرا ) های دیگر