فروش تجهیزات شبکه برق رسانی در اسلامشهر

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]


به طور کلی ولتاژ روی خط نسبتا زیاد است. و برای اندازه گیری مستقیم بسیار خطرناک می باشد. اینجاست که ترانس جریان وارد عمل می‏شود. به عبارتی کار ترانس جریان پایین آوردن جریان برای نمونه برداری و ارسال برای سیستم های حفاظتی، اندازه گیری و کنترلی است.. برای این منظور، جریان ولتاژ بالا را به جریان ولتاژ پایین تبدیل می کند و باعث جاری شدن شدید جریان از طریق خطوط انتقال می‏‏شود که توسط آمپرمتر کنترل می شوند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

در یک پست برق ترانسفورماتور زمین “Earthing Transformer or Grounding Transformer” برای محدود نمودن جریان اتصال کوتاه یک فاز،‌ثابت نگه داشتن ولتاژ نقطه صفر و ایجاد نقطه صفر مصنوعی در شبکه های با اتصال مثلث به کار برده می شوند و به دلیل ایجاد تعادل در بار، اتصال آنها به صورت زیگزاگ است..



( فروش ) های دیگر