فروش تجهیزات شبکه برق رسانی در دماوند

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..


توان راکتیو (Q) یا غیر مفید برعکس توان اکتیو، بین منبع تولید و مصرف کننده در رفت و آمد است. و به اجبار به همراه توان فعال در سیم ها انتقال می یابد. از این رو می بایست میزان آن متعادل و متوازن نگاه داشته شود. این توان اگرچه قابل مشاهده نیست اما لازمه به کار افتادن برخی تجهیزات نظیر دستگاه هایی است. که دارای موتور سه فاز هستند و در صنایع و کارخانجات مورد است.فاده قرار می گیرند.

شرکت پیمابرق به عنوان یکی از باسابقه­ترین سازندگان پست­های فشار قوی با در اختیار داشتن کادر مجرب و همکاران توانمند در بخش­های بازرگانی و تامین تجهیزات توانایی تامین کلیه تجهیزات پست­های فشار قوی در کوتاهترین زمان از سازندگان داخلی یا خارجی را دارا می­باشد.

ترانسفورماتور جریان اصطلاحاً CT نیز خوانده می‏شود و از جمله اجزای پست برق می باشد. در خطوط تولید،‌ انتقال و توزیع و مصرف برق، جریان ها بسیار متفاوت هستند. این جریان ها از چند آمپر تا ده‏ها هزار آمپر می توانند متغیر باشند و برای اندازه گیری، حفاظت و کنترل می‏بایست به جریانی نسبتاً یکنواخت تبدیل شوند.



( فروش ) های دیگر