فروش تجهیزات شبکه برق رسانی در دیزین

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنها پیست اسکی‌ای که در فصل تابستان هم باز است. و پذیرای اسکی‌بازان است.، پیست اسکی دیزین است. که تابستان‌ها بخش پیست چمن آن برای مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن، دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و غیره را فراهم می‌کند.

منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در حدود منطقه دره وارنگه رود، سرشار از پوشش سبز و گیاهان مختلف است.. در فصل‌های مختلف حیواناتی چون گزاز، خرس خاکستری و قهوه‌ای در وارنگه رود زندگی می‌کنند که متاسفانه در معرض شکار قرار دارند.

برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اطلاع‌رسانی روابط عمومی پیست اسکی بین‌المللی دیزین، این مجموعه از روز پنجشنبه دی ماه به‌صورت آزمایشی و با ظرفیت محدود، پذیرای ورزشکاران و گردشگران است.. تا بازگشایی کامل مجموعه امکان تهیه بلیط تنها با مراجعه حضوری فراهم است..


ابتدا جهت معرفی اینکه ترانسدیوسر چیست؟ و چه کاربردی دارد باید بدانیم، برای دستگاه هایی که دیجیتال هستند به خصوص دستگاه های اندازه گیری آنها یکی از مهم ترین مشکلاتی که وجود دارد این است. که چگونه می توانیم یک کمیت آنالوگ را توسط یک دستگاه دیجیتال اندازه گیری کنیم؟ برای این کار می توانیم با است.فاده از یک

زیرا سکسیونر باعث بستن یا بازکردن مدار نمی‏شود،‌ برای باز و بسته کردن هر مدار الکتریکی فشار قوی احتیاج به کلیدقدرت است. که می تواند مدار را در هر شرایطی با یا بسته کند و سکسیونر برای بر قراری ارتباط کلید قدرت به شینه و یا هر قسمت دیگری از شبکه.

ترانسفورماتور قدرت (Power transformer ) در پست برق وظیفه کاهش یا افزایش ولتاژ را بر عهده دارد. ترانسفورماتور در سه دسته ترانسفورماتور قدرت کوچک، ترانسفورماتورهای قدرت متوسط و ترانسفورماتورهای قدرت بزرگ تقسیم بندی می شوند و در صنایع مختلف بسته به نوع و میزان مصرف از انواع آنها است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر