فروش تجهیزات شبکه برق رسانی در شمال تهران

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.

محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است.، دارای / کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است.. ۸ هزار و خانوار با هزار و نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. که در قدیم، نام آن ده نارمک بوده‌است، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله

شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.


سیستم توزیع شامل خطوط فوق توزیع است. که پست‌های توزیع را تغذیه می‌نماید تا ولتاژ را تا سطح ولتاژ فیدر توزیع کاهش دهد. فیدرهای توزیع انرژی را به یک ترانسفورماتور (/. kV) در محل مصرف عمومی و یا در مستقلات مشتری (مصرف اختصاصی) تحویل می‌دهد و ولتاژ را به سطح ولتاژ مصرف تبدیل می‌کند.

معمولا ترانسفورماتورهای تغذیه داخلی به صورت یک سیم پیچ ثالثیه در ترانسفورماتور زمین ترکیب شده و بدین ترتیب ترانسفورماتور زمین &#; تغذیه داخلی به صورت واحد ساخته می شوند ؛ که در این صورت تنها یک ترانسفورماتور که به دو منظور زمین و تغذیه داخلی ساخته شده ، در کنار ترانسفورماتور قدرت نصب می شود .

شرکت پیمابرق به عنوان یکی از باسابقه­ترین سازندگان پست­های فشار قوی با در اختیار داشتن کادر مجرب و همکاران توانمند در بخش­های بازرگانی و تامین تجهیزات توانایی تامین کلیه تجهیزات پست­های فشار قوی در کوتاهترین زمان از سازندگان داخلی یا خارجی را دارا می­باشد.



( فروش ) های دیگر