فروش تجهیزات شبکه برق رسانی در شهر جدید اندیشه

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.


معمولا ترانسفورماتورهای تغذیه داخلی به صورت یک سیم پیچ ثالثیه در ترانسفورماتور زمین ترکیب شده و بدین ترتیب ترانسفورماتور زمین &#; تغذیه داخلی به صورت واحد ساخته می شوند ؛ که در این صورت تنها یک ترانسفورماتور که به دو منظور زمین و تغذیه داخلی ساخته شده ، در کنار ترانسفورماتور قدرت نصب می شود .

باتیس کالا فروشگاه تخصصی صنعت برق و فضای مناسب برای توسعه کسب کارهای فعال در صنعت برق است. . در باتیس کالا میتوانید محصولات قابل عرضه خود را بفروشید. محصولات جدید در بازار را به فعالان این صنعت معرفی کنید. شما میتوانید با دریافت اپلیکیشن باتیس کالا نبض بازار برق رو در دست بگیرید. باتیس کالا بازاریست به وسعت صنعت برق ایران تنها در گوشی شما!!! 

نوع مرسوم پست توزیع زمینی با دو سلول طراحی می شود. در سلول اول، جهت حفاظت در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار، برای جریان های تا آمپر از سکسیونر قابل قطع زیر بار و برای جریان های بیش از آمپر از دژنکتور مجهز به رله ی پریمر (بدون ترانس جریان) است.فاده می شود. سلول دوم، سلول اندازه گیری نامیده می شود که در آن، یا ترانسفورماتور ولتاژ با خروجی یا ولت (ولتاژ خط) تعبیه می شود. در پست های زیر زمینی است.فاده از ترانسفورماتور خشک الزامی است. و است.فاده از فضای فوقانی آن به منظور احداث فضای سبز و آبنما ممنوع است.. پست های توزیع زمینی بر حسب کاربرد در نوع مختلف طراحی می شوند. - پست عمومی برق - پست پاساژ -پست اختصاصی - پست عمومی اختصاصی - پست تقسیم برق - کیوسک



( فروش ) های دیگر