مشاوره و اجرا تجهیزات شبکه برق رسانی در شهر جدید اندیشه

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


زیرا سکسیونر باعث بستن یا بازکردن مدار نمی‏شود،‌ برای باز و بسته کردن هر مدار الکتریکی فشار قوی احتیاج به کلیدقدرت است. که می تواند مدار را در هر شرایطی با یا بسته کند و سکسیونر برای بر قراری ارتباط کلید قدرت به شینه و یا هر قسمت دیگری از شبکه.

نوع مرسوم پست توزیع زمینی با دو سلول طراحی می شود. در سلول اول، جهت حفاظت در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار، برای جریان های تا آمپر از سکسیونر قابل قطع زیر بار و برای جریان های بیش از آمپر از دژنکتور مجهز به رله ی پریمر (بدون ترانس جریان) است.فاده می شود. سلول دوم، سلول اندازه گیری نامیده می شود که در آن، یا ترانسفورماتور ولتاژ با خروجی یا ولت (ولتاژ خط) تعبیه می شود. در پست های زیر زمینی است.فاده از ترانسفورماتور خشک الزامی است. و است.فاده از فضای فوقانی آن به منظور احداث فضای سبز و آبنما ممنوع است.. پست های توزیع زمینی بر حسب کاربرد در نوع مختلف طراحی می شوند. - پست عمومی برق - پست پاساژ -پست اختصاصی - پست عمومی اختصاصی - پست تقسیم برق - کیوسک

ابتدا جهت معرفی اینکه ترانسدیوسر چیست؟ و چه کاربردی دارد باید بدانیم، برای دستگاه هایی که دیجیتال هستند به خصوص دستگاه های اندازه گیری آنها یکی از مهم ترین مشکلاتی که وجود دارد این است. که چگونه می توانیم یک کمیت آنالوگ را توسط یک دستگاه دیجیتال اندازه گیری کنیم؟ برای این کار می توانیم با است.فاده از یک



( مشاوره و اجرا ) های دیگر