مشاوره و اجرا تجهیزات شبکه برق رسانی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


از ترانسفورماتور تغذیه داخلی “Station Service Transformer” برای تغذیه مصارف داخلی پست برق است.فاده می شود. بار ترانسفورماتور تغذیه داخلی شامل مواردی نظیر تغذیه بریکرها، تغذیه فن و سیستم خنک کننده ، شارژ باتری ها ، مصارف روشنایی و تهویه ها می باشد .

زیرا سکسیونر باعث بستن یا بازکردن مدار نمی‏شود،‌ برای باز و بسته کردن هر مدار الکتریکی فشار قوی احتیاج به کلیدقدرت است. که می تواند مدار را در هر شرایطی با یا بسته کند و سکسیونر برای بر قراری ارتباط کلید قدرت به شینه و یا هر قسمت دیگری از شبکه.

سیستم توزیع شامل خطوط فوق توزیع است. که پست‌های توزیع را تغذیه می‌نماید تا ولتاژ را تا سطح ولتاژ فیدر توزیع کاهش دهد. فیدرهای توزیع انرژی را به یک ترانسفورماتور (/. kV) در محل مصرف عمومی و یا در مستقلات مشتری (مصرف اختصاصی) تحویل می‌دهد و ولتاژ را به سطح ولتاژ مصرف تبدیل می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر