فروش تجهیزات شبکه برق رسانی در غرب تهران

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وضعیت شهرک غرب از لحاظ حمل و نقل عمومی بسیار مطلوب است. در میدان صنعت این محله ایستگاه تاکسی قرار دارد، ترمینال تاکسی واقع در این محله این امکان را برای شما فراهم میکند که به بیشتر نقاط تهران دسترسی داشته باشید اما تنها ایستگاه تاکسی نیست این منطقه دارای چندین ایستگاه اتوبوس هم هست از همه مهتر شهرک غرب دارای ایستگاه مترو واقع در میدان صنعت است..

بوعلی، سعادت آباد، مدیریت، کوهسار، پونک، شهید چوب تراش، شهید خرم رودی، صادقیه شمالی شهرک هما، صادقیه، شهرآرا، کوی نصر، پردیسان، شهرک آزمایش، تهران ویلا، برق آلستوم، تیموری، طرشت، همایون‌شهر، توحید، زنجان، شادمهر، ایوانک، دریا، شهرک غرب (قدس

منطقه ای که از میدان صادقیه شروع شده و تا اتوبان باکری نیز ادامه دارد. این منطقه که قدمت آن به بیش از سال می رسد به عنوان بورس غذا و رستوران داران نیز به حساب می آید و از نظر امکانات در سطح بسیار بالایی قرار دارد. بسیاری از افراد محله بلوار فردوس را به عنوان یکی از بهترین مناطق غرب تهران به حساب می آورند.


سیستم توزیع شامل خطوط فوق توزیع است. که پست‌های توزیع را تغذیه می‌نماید تا ولتاژ را تا سطح ولتاژ فیدر توزیع کاهش دهد. فیدرهای توزیع انرژی را به یک ترانسفورماتور (/. kV) در محل مصرف عمومی و یا در مستقلات مشتری (مصرف اختصاصی) تحویل می‌دهد و ولتاژ را به سطح ولتاژ مصرف تبدیل می‌کند.

شرکت پیمابرق به عنوان یکی از باسابقه­ترین سازندگان پست­های فشار قوی با در اختیار داشتن کادر مجرب و همکاران توانمند در بخش­های بازرگانی و تامین تجهیزات توانایی تامین کلیه تجهیزات پست­های فشار قوی در کوتاهترین زمان از سازندگان داخلی یا خارجی را دارا می­باشد.

باتیس کالا فروشگاه تخصصی صنعت برق و فضای مناسب برای توسعه کسب کارهای فعال در صنعت برق است. . در باتیس کالا میتوانید محصولات قابل عرضه خود را بفروشید. محصولات جدید در بازار را به فعالان این صنعت معرفی کنید. شما میتوانید با دریافت اپلیکیشن باتیس کالا نبض بازار برق رو در دست بگیرید. باتیس کالا بازاریست به وسعت صنعت برق ایران تنها در گوشی شما!!! 



( فروش ) های دیگر