مشاوره و اجرا تجهیزات شبکه برق رسانی در فیروزکوه

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.


برقگیر، ولتاژ ضربه نسبت به زمین را قبل از این که بتواند به ترانسفورماتور صدمه بزند کاهش می دهد. سیستم اصلی سه فاز ممکن است. شامل چندین شاخه سه فاز متصل به هم توسط کلیدهای تقسیم بندی خط باشد. بعضی از این شاخه ها ممکن است. از چندین شاخه تک فاز متصل به هم تشکیل شده باشند. در محل هایی که خطوط هوایی به علت محدودیت های مکانی بدون ترانسفورماتور توزیع برپا می شوند، به منظور حفاظت خطوط بر روی آنها برقگیر نصب می گردد.

ترانسفورماتور قدرت (Power transformer ) در پست برق وظیفه کاهش یا افزایش ولتاژ را بر عهده دارد. ترانسفورماتور در سه دسته ترانسفورماتور قدرت کوچک، ترانسفورماتورهای قدرت متوسط و ترانسفورماتورهای قدرت بزرگ تقسیم بندی می شوند و در صنایع مختلف بسته به نوع و میزان مصرف از انواع آنها است.فاده می شود.

سلام . برای ساختمان یک پست کیلوولت ابتدا باید با توجه با اینکه ترانسفورماتور مورد است.فاده دارای چه ظرفیت و ابعادی هست و در نظر گرفتن فضای مورد است.فاده برای تابلو های سکسیونردیژنکتور ونوع آن ( یخچالی و یا کمپکت ) تصمیم گیری می شود . ولی در حال حاضر است.فاده از پست های کیوسک که دارای فضای نصب سلول های دیژنکتور و سکسیونر و نصب ترانسفورماتور می باشد مقرون به صرفه خواهد بود .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر