مشاوره و اجرا تجهیزات شبکه برق رسانی در ورامین

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

محمد بن محمد بویه‌ای رازی ورامینی یکی از فقهای گران‌قدر شیعیان و یکی دیگر از مشاهیر ورامین است.؛ او به قطب‌الدین، علامه رازی و قطب تحتانی هم معروف است.. این فقیه بزرگ در دوران حکومت ایلخانان زندگی می‌کرد و آثار ارزشمندی از او به یادگار مانده است.. از دیگر


از ترانسفورماتور تغذیه داخلی “Station Service Transformer” برای تغذیه مصارف داخلی پست برق است.فاده می شود. بار ترانسفورماتور تغذیه داخلی شامل مواردی نظیر تغذیه بریکرها، تغذیه فن و سیستم خنک کننده ، شارژ باتری ها ، مصارف روشنایی و تهویه ها می باشد .

شرکت پیمابرق به عنوان یکی از باسابقه­ترین سازندگان پست­های فشار قوی با در اختیار داشتن کادر مجرب و همکاران توانمند در بخش­های بازرگانی و تامین تجهیزات توانایی تامین کلیه تجهیزات پست­های فشار قوی در کوتاهترین زمان از سازندگان داخلی یا خارجی را دارا می­باشد.

زیرا سکسیونر باعث بستن یا بازکردن مدار نمی‏شود،‌ برای باز و بسته کردن هر مدار الکتریکی فشار قوی احتیاج به کلیدقدرت است. که می تواند مدار را در هر شرایطی با یا بسته کند و سکسیونر برای بر قراری ارتباط کلید قدرت به شینه و یا هر قسمت دیگری از شبکه.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر