مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در اسلامشهر

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..


نمایندگی فروش انواع فیبر های نوری صنعتی در ایران که کابل های فیبر نوری صنعتی را برای کاربرد های خاص تولید می کند، بازار فیبر نوی ایران است. که علاوه بر کابل های نوری شبکه، کابل های فیبر نوری صنعتی را برای انتقال اطلاعات بین دستگاه های صنعتی وارد و …

فیبر نوری بودن خط ربطی به سیم کشی داخلی ساختمان ندارد فیبر نوری معمولا از &#;کافو&#; تا مرکز مخابرات است. و تعداد حداقل خط تلفن روی هر فیبر مالتی پلکس میشود . لذا برای مشخص شدن حتما باید از مرکز مخابرات خودتان سئوال کنید. شما میتونی کافوی تلفن محله تون رو نگاه کنی کافو های زوج سیمی قدیمی هستن و و دستگاه خاصی ندارن ولی فیبر نوری کافو های نسبتا بلندتری دارن و درب هاش از بغل دستگاه باز میشه این یه راهه یک راهش هم اینه که سایت شرکتی که میخواید اینترنت بگیرید شماره اول خط تون رو بزنید بهتون میگه.

برای خریداری انواع تجهیزات فیبر نوری مانند آداپتور فیبر نوری، پچ پنل فیبر نوری، دستگاه پان مرکزی، تمیز کننده کانکتور فیبر نوری، کابل لخت کن فیبر نوری و کیف ابزار در انواع برندهای معتبر مانند نگزنس، فوجیکورا، فایبرلند، دت وایلر، هوآوی، ایران فایبر، سپیتام و میلر می توانید از طریق سایت آی تی بازار اقدام نمایید. همچنین می توانید علاوه بر فروشندگان معتبر و لیست روز قیمت تجهیزات فیبر نوری، مشخصات فنی دقیق محصول مدنظرتان را مطالعه و بررسی کرده و پس از مقایسه آن ها با یکدیگر نسبت به خرید اقدام کنید..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر