فروش تجهیزات فیبر نوری در بومهن

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


برای خریداری انواع تجهیزات فیبر نوری مانند آداپتور فیبر نوری، پچ پنل فیبر نوری، دستگاه پان مرکزی، تمیز کننده کانکتور فیبر نوری، کابل لخت کن فیبر نوری و کیف ابزار در انواع برندهای معتبر مانند نگزنس، فوجیکورا، فایبرلند، دت وایلر، هوآوی، ایران فایبر، سپیتام و میلر می توانید از طریق سایت آی تی بازار اقدام نمایید. همچنین می توانید علاوه بر فروشندگان معتبر و لیست روز قیمت تجهیزات فیبر نوری، مشخصات فنی دقیق محصول مدنظرتان را مطالعه و بررسی کرده و پس از مقایسه آن ها با یکدیگر نسبت به خرید اقدام کنید..

فیبر شامل یک هسته است. که نور را منتقل می‌کند. این کابل از یک روکش نواری ساخته شده است. که نور را در هسته فیبر به دام می‌اندازد. اما بر خلاف فیبرهای ارتباطی که از یک هسته کوچک برای به دام انداختن پهنای باند است.فاده می‌شود، کابل فیبر نوری مختص روشنایی دارای هسته بزرگ‌تر و البته روکش نازک‌تری است. که این هسته بزرگ‌تر برای به حداکثر رساندن اتصال نور از منبع روشن‌کننده به فیبر است.فاده می‌کند.

یکی دیگر از کاربری‌های فیبر نوری در ساختمان‌سازی است.. به دلیل ظرفیت و قابلیت اطمینان بالا بیشتر از فیبر چند حالته برای ستون‌ها و پایه بنای ساختمان است.فاده می‌شود. همچنین از این کابل‌ها به عنوان حسگر فیبر نوری مالتی پلکسی برای نظارت بر سازه‌های بتنی است.فاده می‌شود. انواع مختلفی از این حسگرها هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.



( فروش ) های دیگر