مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در جنوب تهران

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، هر کسی می‌تواند تعریف متفاوتی از یک محله خوب داشته باشد. برای یک عده، محله خوب یعنی جایی که آب و هوای خوبی دارد. عده‌ای دیگر محله‌ای را خوب می‌دانند که امکانات بیشتری داشته و توسعه یافته‌تر باشد. برخی از مردم، فرهنگ ساکنین را مدنظر قرار داده و ترجیح می‌دهند در جایی زندگی کنند که به قول خودشان، ساکنین با فرهنگ‌تری داشته باشد. برای برخی نیز سرسبزی، زیبایی یا لاکچری بودن، ملاک انتخاب است..

عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..


به خوبی روشن است. که امروزه کشور های پیشرفته از عصر صنعتی وارد عصر اطلاعات شده است. و بر خلاف سی سال گذشته امروزه در این کشور ها تولید اطلاعات از تولید محصولات قابل لمس بیشتر است. به طوری که تولید را در جایگاه دوم دوم در اقتصاد انها قرارداده است. و هر چه تولید اطلاعات بیشتر شود نیاز به تحویل و انتقال ان بیشتر میشود چون اطلاعات زمانی ارزشمند است. که در زمان دپرست  به مکان های درست تحویل داده شد و انجام این مهم وظیفه صنعت مخابرات است.. به طور خلاصه سیستم های  مخابراتی باید اطلاعات را در لحظه و و بدون هرگونه اعوجاج  تحویل دهند. &#; تجهیزات فیبر نوری

فناوری فیبر نوری در حال تبدیل شدن به ابزار انتخابی برای انواع کاربردهای خودرویی است.. فیبر نوری با ویژگی‌های منحصر به فرد خود یک انتخاب ایده‌آل برای روشنایی، ارتباطات و نیازهای سنجش در خودروسازی محسوب می‌شود. سازندگان خودرو به دلایل مختلفی از کابل فیبر نوری برای کاربردهای روشنایی است.فاده می‌کنند.

به طور کلی فیبر نوری یک فناوری جدید است. که به منظور انتقال اطلاعات در فواصل دور است.فاده می شود. این کار توسط پالس‌های نوری انجام خواهد شد که جنس آن‌ها معمولا از شیشه و در برخی از اوقات از فیبر و حتی پلاستیک ساخته شده است.. اما آیا می‌دانستید که فیبر نوری در هر ثانیه حدود . ترابیت داده را منتقل می‌کند؟ سرعت فوق‌العاده انتقال داده توسط این فناوری می‌تواند فواید بالقوه زیادی در بیزینس‌های مختلف داشته باشد. در ادامه قصد داریم به محبوب‌ترین موارد مصرف این کابل در صنایع مختلف اشاره‌ای داشته باشیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر