فروش تجهیزات فیبر نوری در دماوند

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


نمایندگی فروش انواع فیبر های نوری صنعتی در ایران که کابل های فیبر نوری صنعتی را برای کاربرد های خاص تولید می کند، بازار فیبر نوی ایران است. که علاوه بر کابل های نوری شبکه، کابل های فیبر نوری صنعتی را برای انتقال اطلاعات بین دستگاه های صنعتی وارد و …

فیبر نوری بودن خط ربطی به سیم کشی داخلی ساختمان ندارد فیبر نوری معمولا از &#;کافو&#; تا مرکز مخابرات است. و تعداد حداقل خط تلفن روی هر فیبر مالتی پلکس میشود . لذا برای مشخص شدن حتما باید از مرکز مخابرات خودتان سئوال کنید. شما میتونی کافوی تلفن محله تون رو نگاه کنی کافو های زوج سیمی قدیمی هستن و و دستگاه خاصی ندارن ولی فیبر نوری کافو های نسبتا بلندتری دارن و درب هاش از بغل دستگاه باز میشه این یه راهه یک راهش هم اینه که سایت شرکتی که میخواید اینترنت بگیرید شماره اول خط تون رو بزنید بهتون میگه.

از این نوع کابل فیبر نوری به منظور شلیک‌های ایمن و کارآمد از سکوهای نصب زمینی، دریایی یا سیستم‌های شکلیک هوایی است.فاده می شود. در این سیستم از یک قرقره سیم پیچی برای ایجاد یک مسیر داده است.فاده می‌شود. فرآیندهای طراحی و پوششی به کار رفته در چنین کابل‌هایی کمک می‌کند تا کابل در سخت‌ترین شرایط سالم بماند.



( فروش ) های دیگر