فروش تجهیزات فیبر نوری در دیزین

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اطلاع‌رسانی روابط عمومی پیست اسکی بین‌المللی دیزین، این مجموعه از روز پنجشنبه دی ماه به‌صورت آزمایشی و با ظرفیت محدود، پذیرای ورزشکاران و گردشگران است.. تا بازگشایی کامل مجموعه امکان تهیه بلیط تنها با مراجعه حضوری فراهم است..

پیست اسکی دیزین در اوایل سال با نصب یک دستگاه تله اسکی سیار آغاز به کار کرد تا ورزشکاران تیم ملی اسکی ایران در قبل از انقلاب مکان خوبی برای تمرین داشته باشند، در ادامه است.قبال مردم از این محل یک دستگاه تله سیژ با دو کیلومتر و متر در سال خورشیدی برای رفت و آمد اسکی بازان به نقاط بالای پیست نصب گردید، در بین سال های تا ۵ با تلاش زیاد آقای کاظم پور فقید از موسسین پیست دیزین اولین تله کابین ایران از پایین منطقه به قله دیزین نصب و افتتاح گردید تا کم کم به یکی از برترین پیست های اسکی خاورمیانه در آن سالها بدل شود.

آبشار دربندسر از جاذبه‌های طبیعی معروف روستای دربندسر است.. این روستا در بخش رودبار قصران قرار گرفته است.. روستای دربندسر در دامنه کوه کلون بستک قرار گرفته است.. طبیعت این کوه و مناطق اطراف آن، بسیار دیدنی است.. آب و هوای این روستا نیز به‌گونه‌ای است. که آبشار در تمام فصول سال جاری است..


فروش فیبرهای نوری صنعتی موجود در بازار که به نوعی در تجهیزات فنی پروژه های صنعتی و انتقال اطلاعات میان تجهیزات مختلف مورد است.فاده قرار می گیرند، به صورت سفارشی در این مجموعه قابل ارائه به مشتریان می باشند. فیبرهای نوری است.فاده شده در صنعت ساختمان متفاوتی نسبت به کابل …

کانکتور فیبر نوری بر روی فیبر نوری توسط ابزارهای خاص نصب می شود و امکان انتقال داده را به ما می دهد. برخی از انواع این کانکتورها عبارتند از MT – Rj و LC و SC و ST که به دو گروه مالتی مود و سینگل مود نیز تقسیم می شوند. اما آداپتور فیبر نوری واسط بین فیبر نوری که کانکتور بر روی آن نصب شده و پچ کورد فیبر نوری می باشد . این آداپتور عموما داخل پچ پنل مخصوص فیبر قرار می گیرد . و انواع مختلف آن متناسب با نوع کانکتور بصورت پورت Duplex یا تک پورت Simplex وجود دارد.

استفاده از فیبر نوری اینترنت در سال عنوان شد و یک شرکت که قصد ارائه اینترنت و خدمات نسل چهارم تلفن ها را داشت مایل به برعهده گرفتن آن شد، دلیل است.فاده از فیبر در اینترنت بخاطر سرعت بالا در جابجایی ( ارسال و دریافت ) پیام ها، اطلاعات، فایل ها و &#; بود، زیرا این نقل و انتقال اطلاعات براساس نور و کابل های



( فروش ) های دیگر