مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در رودهن

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کمپ محمد داغی فضای سرسبزی در یکی از بالاترین نقاط شهر رودهن است.، به همین دلیل به آن بام رودهن نیز می‌گویند. در بام رودهن می‌توانید چشم‌اندازی از کل شهر داشته باشید و حتی شهرهای اطراف مثل پردیس و بومهن را نیز از آن بالا تماشا کنید. هوای پاک این نقطه از شهر در کنار امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، آلاچیق و فضاهای اختصاصی، گردشگران بسیاری را به آن جا می‌کشاند.

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

بهترین زمان سفر به رودهن بهار و تابستان است.. البته در اوایل فروردین ماه ممکن است. روستاهای شمالی رودهن هنوز سرد باشند و نتوانید در کنار رودخانه‌های آن قدم بزنید. اما به‌طورکلی هر زمان که از گرمای پایتخت یا گرمای سمنان کلافه شدید، یکی دو ساعتی را به طرف رودهن رانندگی کنید تا از خنکای کوهستان و رودخانه‌ها جانی دوباره بگیرید. البته پاییز و زمستان در پیست اسکی آبعلی (در نزدیکی رودهن) حال و هوای متفاوتی دارند، طرفداران ورزش‌های برفی برای رسیدن فصل سرد لحظه‌شماری می‌کنند تا در این موقع از سال از این پیست است.فاده کنند.


تنها فعالیت روزمره را در نظر بگیرید.شما با یک کارت اعتباری خریداری کنید و کارت خود را به ماشین کوچک میکنید. در عرض کمتر از چند ثانیه پرداخت شما تایید میشود و کارت شما به صورت خودکار شارژ میشود  و اینکه بانک شما در کجا قرار داره و اینکه نقل و انتقال مالی در کجا واقع میشود هیچ اهمیتی ندارد و امروزه از کارت های اعتباری می توان در سرتاسر جهان متمدن بهره گرفت

فیبر نوری باعث می‌شود تا مخاطبین به راحتی داده‌های خود را آپلود کنند، بهتر به فضای ابری سیستم‌های خود دسترسی داشته و به طور کلی انعطاف‌ بیشتری را در این مینه شاهد باشند. از طرفی این کابل‌ها باعث می‌شوند که ارتباطات تلفنی و تماس‌های از راه دور حتی از آنسوی دنیا با سرعت فوق‌العاده و در کسری از ثانیه با کیفیت بهتر انجام شود. به طور کلی کاربرد فیبر نوری در شبکه و انتقال سیگنال‌های تلویزیونی و تلفنی بسیار بی‌نظیر و غیر قابل رقابت است..

در صنایع دفاعی از فیبر نوری برای برقراری ارتباط و کنترل با آنتن رادار، کنترل و هدایت موشک‌ها، ارتباط بر قرار کردن زیردریایی‌ها و بسیاری موارد دیگر است.فاده می‌شود. کابل‌های فیبرنوری در صنایع جنگ افزاری کاربردهای وسیعی دارند و در کشورهای مختلفی سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای برای است.فاده از این سیستم‌ها صورت می‌گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر