مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در شرق تهران

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.


این تکنولوژی با تغییرات عمده‌ای که در صنایع بزرگ ایجاد کرده است.، توانسته باعث رشد و توسعه این صنایع در بخش‌های گوناگون و بالا رفتن کیفیت بسیاری از فعالیت‌ها و عملکردها شود. برای مثال تنها کافیست به مزایای این فناوری در صنعت پزشکی اشاره کنیم تا متوجه فواید عمیق این روش شویم. سرعت، دقت و انعطاف‌پذیری در انتقال داده‌ها از طریق سیگنال است. ک فناوری فیبر نوری را از جهات مختلف پر فایده می‌کند.

فیبر های نوری صنعتی که به لحاظ ساختمانی تفاوت بسیار زیادی نسبت به کابل های نوری مخابراتی و شبکه دارند، بسته به نوع کاربرد آنها در پروژه های صنعتی و بخش های مختلف از طریق فیبر نوری ایران قابل تامین است.. با توجه به مزایای انتقال اطلاعات از طریق فیبر …

بازار فیبر نوری ایران که با نام تجاری آراد کابل به عنوان مرکز فروش انواع فیبر نوری و تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه فعالیت خود را آغاز کرده است.، در طول سال های فعالیت خود محصولات بهترین برند های تولید کننده فیبر نوری و تجهیزات مخابراتی را با قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قرار داده است.. این مجموعه با تضمین خرید مشتریان با بهترین قیمت، آماده همکاری با آنها می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر