فروش تجهیزات فیبر نوری در شمال تهران

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران که در این منطقه قرار دارند شامل اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان می باشند. محله های شمال تهران موجود در منطقه جزو محبوب ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد که جاهای دیدنی بسیار زیادی در آن ها وجود دارد.

امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.


بسیاری از طرح‌های نورپردازی با فیبر نوری را نه تنها می‌توان با انعطاف بالا انجام داد، بلکه از این محصول می‌توان برای ایجاد طرح‌های خلاقانه است.فاده کرد. برای مثال تولید برخی لامپ‌های LED از کاربردهای نوآورانه این فناوری است.. برای مثال با اتصال برخی از این لامپ‌ها می‌توان نور لامپ را توسط کابل فیبر نوری از سقف به سطح زمین به شکل آویزان به نمایش گذاشت.

در سال‌های اخیر در چندین شرکت خودرو اروپایی ارائه شبکه‌های نوری در مدل‌های لوکس خودروها آغاز شده است.. سازندگان خودرو به دلایل متعددی از این فناوری برای کاربری‌های روشنایی اتومبیل‌های تولید خود است.فاده می‌کنند. از جمله این دلایل می‌توانیم به ایمنی انتقال نور، قابلیت دسترسی راحت به منبع نور و آزادی در خلاقیت و طراحی سیستم‌های روشنایی اشاره کنیم.

فروشگاه اینترنتی برقچی در زمینه تخصصی تجهیزات برقی، شبکه پسیو، اکتیو و فیبرنوری و ملزومات مرتبط فعالیت خود را به عنوان مجموعه ای پیش رو در حوزه کسب و کارهای اینترنتی جهت ارائه محصولات از تولید کنندگان، وارد کنندگان و عمده فروشان به مصرف کنندگان نهایی آغاز کرده است.. تلاش تیم برقچی همواره برای ایجاد بستری متفاوت و کارآمد در حوزه تجارت الکترونیک برای خریداران و فروشندگان بوده است..



( فروش ) های دیگر