مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در شمال تهران

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.

آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.

هر چند که بافت قدیمی و کلنگی شمال تهران به سرعت درحال بازسازی است. و اکثر خانه ها قدیمی جای خود را به برج باغ های مرتفع و مجلل داده اند ، اما هنوز هم با کمی گشت و گذار در شمال تهران به خانه های قدیمی برمیخوریم .مالکان این منازل پس از قطعی شدن تصمیم خود در باره تخریب و نوسازی منزل ، آنرا در


وقتی صحبت از اینترنت می‌شود، این کابل فیبر نوری است. که بهترین و پرسرعت‌ترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد. در برخی از کابل‌های فیبر نوری به دلیل طراحی مدرن و جذاب حتی شاهد این هستیم که داده‌ها برابر سریع‌تر از پهنای باند معمولی عمل می‌کنند. از آنجایی که امروزه اکثر کسب و کارها به پشتیبانی از مزایای خطوط اینترنتی به منظور خدمات‌رسانی به مشتریان خود نیاز دارند، بنابراین ماندن در میدان رقابت با سرعت اینترنت بالاتر میسر خواهد بود.

از این نوع کابل فیبر نوری به منظور شلیک‌های ایمن و کارآمد از سکوهای نصب زمینی، دریایی یا سیستم‌های شکلیک هوایی است.فاده می شود. در این سیستم از یک قرقره سیم پیچی برای ایجاد یک مسیر داده است.فاده می‌شود. فرآیندهای طراحی و پوششی به کار رفته در چنین کابل‌هایی کمک می‌کند تا کابل در سخت‌ترین شرایط سالم بماند.

اهمیت مخابرات مدرن را در جوامع امروزی نمیتوان به هیچ وجه نادیده گرفت.برای یک لحظه فرض فرض کنید که شبکه تلفن  در هیچ جای جهان وجود نخواهد  داشت.ایا بدون ان امکان زندگی داشت در روزگار قبل از گراهام بل  شاید ولی امروزه قطعا خیر.تمامی جنبه های زندگی امروزه وابسته به مخابرات است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر