فروش تجهیزات فیبر نوری در شهر جدید اندیشه

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


وقتی صحبت از اینترنت می‌شود، این کابل فیبر نوری است. که بهترین و پرسرعت‌ترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد. در برخی از کابل‌های فیبر نوری به دلیل طراحی مدرن و جذاب حتی شاهد این هستیم که داده‌ها برابر سریع‌تر از پهنای باند معمولی عمل می‌کنند. از آنجایی که امروزه اکثر کسب و کارها به پشتیبانی از مزایای خطوط اینترنتی به منظور خدمات‌رسانی به مشتریان خود نیاز دارند، بنابراین ماندن در میدان رقابت با سرعت اینترنت بالاتر میسر خواهد بود.

یکی دیگر از کاربری‌های فیبر نوری در ساختمان‌سازی است.. به دلیل ظرفیت و قابلیت اطمینان بالا بیشتر از فیبر چند حالته برای ستون‌ها و پایه بنای ساختمان است.فاده می‌شود. همچنین از این کابل‌ها به عنوان حسگر فیبر نوری مالتی پلکسی برای نظارت بر سازه‌های بتنی است.فاده می‌شود. انواع مختلفی از این حسگرها هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

استفاده از فیبر نوری اینترنت در سال عنوان شد و یک شرکت که قصد ارائه اینترنت و خدمات نسل چهارم تلفن ها را داشت مایل به برعهده گرفتن آن شد، دلیل است.فاده از فیبر در اینترنت بخاطر سرعت بالا در جابجایی ( ارسال و دریافت ) پیام ها، اطلاعات، فایل ها و &#; بود، زیرا این نقل و انتقال اطلاعات براساس نور و کابل های



( فروش ) های دیگر