مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در شهرک صنعتی فیروزکوه

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


اگر به تاریخ نگاه کنیم متوجه می شویم اولین فردی که توانست به تلفن  ( وسیله ای برای داشتن ارتباط با یکدیگر ) دست پیدا کند الکساندر گراهام بل بود، او در سال ۸۸ توانست به این موفقیت دست پیدا کند، جالب است. که بدانید نام ابتدایی تلفن، فوتو تلفن بوده است.. اختراع گراهام بل با گذشت زمان دست خوش تغییرات شد البته تغییراتی مثبت تا به امروز، و اینک ما  علاوه بر تلفن های ثابت شاهد تلفن های بسیار هوشمند با کارایی فوق العاده مواجه هستیم، فیبرهای نوری در مخابرات ابتدا نقش معمولی داشتند و در بعضی مواقع برای ارسال و انتقال اطلاعات مورد است.فاده قرار می گرفتند، فیبرهای نوری در بر  دارنده سیگنال ها به شکل آنالوگ بودند ولی با این وجود از ابتدا در شرکت های مخابراتی مورد است.فاده واقع شدند و هم اکنون نیز نقش اصلی و اساسی در شبکه های مخابراتی ایفا می کنند، در این قسمت دلایلی که باعث است.فاده از فیبرهای نوری در مخابرات شده است. ذکر می شود :

بستر ارتباطی بین مراکز مخابراتی فیبر نوریه. اما خطی که PCM شده باشه حداکثر پهنای باندی در حدود کیلو بیت میده که برای خیلی از کارهای پیش پا افتاده هم کمه. چون برای adsl شما به twisted pair احتیاج دارین که همون خط تلفن معمولیه بدون اینکه توسط PCM مالتی پلکس شده باشه. بهترین روش (و شاید تنها روش) هم اینه که زنگ بزنین از مخابرات بپرسین. یا از یک ISP بخوایین براتون چک کنه.

قیمت خرید فیبر نوری صنعتی توسط اشخاص و کارشناسان مربوطه مالی کشورمان تعیین و به این شرکت جهت فروش کالاهای خود عرضه میشود است.اندارد این‌گونه فیبر نوری را معمولاً سازمان است.اندارد توسط آزمایشات مختلف تعیین می‌نماید که مشخصه میزان ولتاژ مجاز در هنگام پردازش اطلاعات نیز است. که بسیار حایز …



( مشاوره و اجرا ) های دیگر