مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در شهرک صنعتی چرمشهر

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


مرکز فروش تخصصی انواع فیبرهای نوری صنعتی که انتقال اطلاعات در پروژه های صنعتی بین تجهیزات مختلف، برعهده این کابل های نوری می باشد، به صورت سفارشی محصولات مورد نیاز پروژه های صنعتی را در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد. فیبرهای نوری صنعتی به نوعی ساختمان …

به طور کلی فیبر نوری یک فناوری جدید است. که به منظور انتقال اطلاعات در فواصل دور است.فاده می شود. این کار توسط پالس‌های نوری انجام خواهد شد که جنس آن‌ها معمولا از شیشه و در برخی از اوقات از فیبر و حتی پلاستیک ساخته شده است.. اما آیا می‌دانستید که فیبر نوری در هر ثانیه حدود . ترابیت داده را منتقل می‌کند؟ سرعت فوق‌العاده انتقال داده توسط این فناوری می‌تواند فواید بالقوه زیادی در بیزینس‌های مختلف داشته باشد. در ادامه قصد داریم به محبوب‌ترین موارد مصرف این کابل در صنایع مختلف اشاره‌ای داشته باشیم.

محققان به یک تکنولوژی دست پیدا کرده‌اند که به وسیله کابل فیبر نوری انجام می‌شود. طی این فناوری می‌توانند به از بین بردن تومورها و التیام هر چه بهتر زخم‌ها کمک زیادی کنند. این تکنولوژی با نام پیوند فتوشیمیایی بافت شناخته می‌شود. رشته‌های فیبر نوری از لحاظ ضخامت نازک هستند و به همین دلیل به راحتی قابلیت خم شدن را دارند. از این رو به عنوان یک ابزار کاربردی برای رصد درون بدن انسان مورد است.فاده قرار می‌گیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر