فروش تجهیزات فیبر نوری در غرب تهران

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مشهورترین و قدیمی ترین محله های غرب تهران که ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد. این محله از آنجایی که در آن سال های غربی ترین بخش تهران به حساب می آمده و توسط غربی ها (اغلب آمریکایی ها و آلمانی ها) ساخته شده است. به عنوان شهرک غرب مشهور شده است.. این محله که از جنوب به اتوبان همت و شیخ و فضل الله متصل است. یکی از اصلی ترین مراکز اداری – تجاری و مسکونی تهران است.. میدان صنعت که به قلب اصلی این محله به حساب می آید دارای ایستگاه مترو و مرکز تاکسی رانی می باشد و ساکنین این منطقه را به بخش های دیگر شهر تهران وصل می کند. از مهم ترین بخش های مهم شهرک غرب می توان به دانشگاه آزاد واحد غرب تهران ، مجتمع اداری – تجاری میلاد نور ، مرکز خرید گلستان تهران و مجتمع مهستان اشاره کرد.

این منطقه وسیع که به دو بخش چیتگر شمالی و جنوبی تقسیم می شود یکی از جدیدترین مناطق ساخت و سازی در ایران به حساب می آید که به لطف آب و هوای خوب و وجود شاهراه های کلیدی تهران به یکی از انتخاب های اصلی افراد تبدیل شده است.. در این بخش از تهران شما می توانید خانه های سازمانی بلند را مشاهده کنید که در دیگر بخش های تهران کمتر دیده می شوند.

از جمله قدیمی ترین محله های این منطقه می توان به دهکده المپیک اشاره کرد. این منطقه بیشتر دارای بافتی قدیمی و خانه هایی ویلایی می باشد. اما علاوه بر این شهرک ها و مناطق دیگری در این منطقه وجود دارد که از آن ها می توان به زیبا دشت بالا، زیبا دشت پایین، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، شهرک گلستان، گلستان شرقی، گلستان غربی، امید، شهید باقری، دژبان، پیکان شهر، آزاد شهر، شهرک راه آهن، شریف اشاره کرد. اهر کدام از این مناطق بافت هایی متفاوت و همچنین منحصر به فرد دارد. اما به طور کلی تمامی شهرک ها و محله های غرب تهران که در منطقه قرار دارند بسیار با صفا می باشند. اگر به غرب تهران سفر کرده باشید به وضوح می توانید با صفا بودن این محله ها را ببینید. 


یکی از شناخته شده ترین کاربرد‌های فیبر نوری انتقال اطلاعات با نور لیزر است.. از فیبر نوری به عنوان یک وسیله جهت ارتباط مخابراتی و شبکه‌های کامپیوتری است.فاده می‌شود. چراکه علاوه بر کیفیت بالا، دارای قابلیت انعطاف پذیری بوده و در جهت برقراری ارتباط در مسافت‌های طولانی به صرفه و مناسب می‌باشد.

به خوبی روشن است. که امروزه کشور های پیشرفته از عصر صنعتی وارد عصر اطلاعات شده است. و بر خلاف سی سال گذشته امروزه در این کشور ها تولید اطلاعات از تولید محصولات قابل لمس بیشتر است. به طوری که تولید را در جایگاه دوم دوم در اقتصاد انها قرارداده است. و هر چه تولید اطلاعات بیشتر شود نیاز به تحویل و انتقال ان بیشتر میشود چون اطلاعات زمانی ارزشمند است. که در زمان دپرست  به مکان های درست تحویل داده شد و انجام این مهم وظیفه صنعت مخابرات است.. به طور خلاصه سیستم های  مخابراتی باید اطلاعات را در لحظه و و بدون هرگونه اعوجاج  تحویل دهند. &#; تجهیزات فیبر نوری

یکی دیگر از کاربری‌های فیبر نوری در ساختمان‌سازی است.. به دلیل ظرفیت و قابلیت اطمینان بالا بیشتر از فیبر چند حالته برای ستون‌ها و پایه بنای ساختمان است.فاده می‌شود. همچنین از این کابل‌ها به عنوان حسگر فیبر نوری مالتی پلکسی برای نظارت بر سازه‌های بتنی است.فاده می‌شود. انواع مختلفی از این حسگرها هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.



( فروش ) های دیگر