مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در لواسان

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله لواسان تهران دارای دو بخش لو و آسان است.. لو به معنای لبه و تیغه کوه و آسان به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. به طور کلی چنین می‌توان گفت که کلمه لواسان به معنای محل برآمدن خورشید است.. لواسان در گذشته نام کوه دماوند بوده است. و سپس لواسانات به غرب و جنوب غرب دماوند اطلاق شده است..

لواسان مرکز بخش لواسانات از شهرستان شمیرانات است.ان تهران است.. لواسان نزدیک‌ترین قسمت ییلاقی نزدیک به تهران است. که در کیلومتری شمال شرق پایتخت قرار گرفته است.. دره لواسان چشم‌انداز زیبایی به رودخانه جاجرود و دریاچه سد لتیان داشته و به علت آب‌وهوای خوب و نزدیکی به مناطق شمال شهر تهران جزو یکی از پرطرفدارترین و گران‌قیمت‌ترین مناطق اطراف تهران جهت سکونت افراد سرشناس و متمول تبدیل شده است.. در ادامه مقاله

امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.


محققان به یک تکنولوژی دست پیدا کرده‌اند که به وسیله کابل فیبر نوری انجام می‌شود. طی این فناوری می‌توانند به از بین بردن تومورها و التیام هر چه بهتر زخم‌ها کمک زیادی کنند. این تکنولوژی با نام پیوند فتوشیمیایی بافت شناخته می‌شود. رشته‌های فیبر نوری از لحاظ ضخامت نازک هستند و به همین دلیل به راحتی قابلیت خم شدن را دارند. از این رو به عنوان یک ابزار کاربردی برای رصد درون بدن انسان مورد است.فاده قرار می‌گیرند.

اگر به تاریخ نگاه کنیم متوجه می شویم اولین فردی که توانست به تلفن  ( وسیله ای برای داشتن ارتباط با یکدیگر ) دست پیدا کند الکساندر گراهام بل بود، او در سال ۸۸ توانست به این موفقیت دست پیدا کند، جالب است. که بدانید نام ابتدایی تلفن، فوتو تلفن بوده است.. اختراع گراهام بل با گذشت زمان دست خوش تغییرات شد البته تغییراتی مثبت تا به امروز، و اینک ما  علاوه بر تلفن های ثابت شاهد تلفن های بسیار هوشمند با کارایی فوق العاده مواجه هستیم، فیبرهای نوری در مخابرات ابتدا نقش معمولی داشتند و در بعضی مواقع برای ارسال و انتقال اطلاعات مورد است.فاده قرار می گرفتند، فیبرهای نوری در بر  دارنده سیگنال ها به شکل آنالوگ بودند ولی با این وجود از ابتدا در شرکت های مخابراتی مورد است.فاده واقع شدند و هم اکنون نیز نقش اصلی و اساسی در شبکه های مخابراتی ایفا می کنند، در این قسمت دلایلی که باعث است.فاده از فیبرهای نوری در مخابرات شده است. ذکر می شود :

در سال‌های اخیر است.فاده از حسگر‌های فیبر نوری برای اندازه گیری کمیت‌های فیزیکی همچون جریان الکتریکی، میدان مغناطیسی، فشار، حرارت، جابجایی، آلودگی آب‌های دریا، سطح مایعات، تشعشعات پرتوهای گاما و ایکس شروع شده است.. بدین صورت که در این نوع حسگرها، از فیبر نوری به عنوان عنصر اصلی حسگر بهره‌گیری می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر