فروش تجهیزات فیبر نوری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در سال‌های اخیر در چندین شرکت خودرو اروپایی ارائه شبکه‌های نوری در مدل‌های لوکس خودروها آغاز شده است.. سازندگان خودرو به دلایل متعددی از این فناوری برای کاربری‌های روشنایی اتومبیل‌های تولید خود است.فاده می‌کنند. از جمله این دلایل می‌توانیم به ایمنی انتقال نور، قابلیت دسترسی راحت به منبع نور و آزادی در خلاقیت و طراحی سیستم‌های روشنایی اشاره کنیم.

به طور کلی فیبر نوری یک فناوری جدید است. که به منظور انتقال اطلاعات در فواصل دور است.فاده می شود. این کار توسط پالس‌های نوری انجام خواهد شد که جنس آن‌ها معمولا از شیشه و در برخی از اوقات از فیبر و حتی پلاستیک ساخته شده است.. اما آیا می‌دانستید که فیبر نوری در هر ثانیه حدود . ترابیت داده را منتقل می‌کند؟ سرعت فوق‌العاده انتقال داده توسط این فناوری می‌تواند فواید بالقوه زیادی در بیزینس‌های مختلف داشته باشد. در ادامه قصد داریم به محبوب‌ترین موارد مصرف این کابل در صنایع مختلف اشاره‌ای داشته باشیم.

در صنایع دفاعی از فیبر نوری برای برقراری ارتباط و کنترل با آنتن رادار، کنترل و هدایت موشک‌ها، ارتباط بر قرار کردن زیردریایی‌ها و بسیاری موارد دیگر است.فاده می‌شود. کابل‌های فیبرنوری در صنایع جنگ افزاری کاربردهای وسیعی دارند و در کشورهای مختلفی سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای برای است.فاده از این سیستم‌ها صورت می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر