مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


فیبر نوری باعث می‌شود تا مخاطبین به راحتی داده‌های خود را آپلود کنند، بهتر به فضای ابری سیستم‌های خود دسترسی داشته و به طور کلی انعطاف‌ بیشتری را در این مینه شاهد باشند. از طرفی این کابل‌ها باعث می‌شوند که ارتباطات تلفنی و تماس‌های از راه دور حتی از آنسوی دنیا با سرعت فوق‌العاده و در کسری از ثانیه با کیفیت بهتر انجام شود. به طور کلی کاربرد فیبر نوری در شبکه و انتقال سیگنال‌های تلویزیونی و تلفنی بسیار بی‌نظیر و غیر قابل رقابت است..

یکی از شناخته شده ترین کاربرد‌های فیبر نوری انتقال اطلاعات با نور لیزر است.. از فیبر نوری به عنوان یک وسیله جهت ارتباط مخابراتی و شبکه‌های کامپیوتری است.فاده می‌شود. چراکه علاوه بر کیفیت بالا، دارای قابلیت انعطاف پذیری بوده و در جهت برقراری ارتباط در مسافت‌های طولانی به صرفه و مناسب می‌باشد.

یافته‌های جدید هم حاکی از آن است. که این فناوری برای توسعه تسلیحات نظامی مینیاتوری با هزینه کم و البته کارایی بالا به منظور است.فاده تاکتیکی کاربرد بسیار خوبی دارد. در ادامه به معرفی برخی از کابل‌های فیبر نوری و کاربرد آن ها در صنایع نظامی می پردازیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر