مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در ورامین

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

در سال هجری، عمر، یکی از مأموران خود به نام نعیم بن مقرن را به ری می‌فرستد؛ در حالی که در آن زمان در ری سیاوخش خود را برای مبارزه با سپاه عرب آماده می‌کرد. در بین سپاهیان سیاوخش شخصی به نام رامی که با وی دشمنی داشته با مأمور عمر در روستای کوچک قوهه که در شمال غربی شهر ورامین واقع است. ملاقات می‌کند و مأمور عمر هم سپاهی را در اختیار وی می‌گذارد و مسلمانان ورامین را فتح کردند.

افسانه‌های تاریخی بسیاری را به ورامین نسبت می‌دهند، از زادگاه فریدون تا بهرام گور. ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است. که قدمتی کهن دارد. می‌گویند ورامین چهاردهمین منطقه‌ای است. که به دست آریایی‌ها بنا شده است.. نام ورامین در فرهنگ اوستایی به‌معنای پناهگاه است.. در گذر زمان افراد مختلفی از قومیت‌های گوناگون به این شهر مهاجرت کرده‌اند؛ اما وجود تعدادی قلعه تاریخی نشان می‌دهد که فارغ از هرگونه مهاجرتی اکثر ساکنان این منطقه پیش از سلام زرتشتی بوده‌اند.


فیبر نوری عبارت است. از یک رشته سیم بلند و باریک که سطح آن شفاف بوده و دارای یک روکش از جنس پلاستیک است.، فیبر نوری از لحاظ پهنا و سایز بزرگتر از کابل های دیگر است.. برای ارسال داده با سرعت گیگ بر ثانیه از کابل های فیبر نوری است.فاده می گردد.

با تارنوما شما می توانید تلفن، اینترنت، سرویس‌های چند رسانه ای مانند IPTV و سایر سرویس‌های بر بستر داده را با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی دریافت نمایید. برای این کار کافی است. به وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir مراجعه کرده و در مرحله اول با وارد کردن شماره خط تلفن خود، از پشتیبانی فیبر نوری در منطقه خود آگاه شوید. در صورت پشتیبانی می توانید ادامه مراحل را شامل درخواست فیبر و تهیه سرویس انجام دهید. در حال حاضر درخواست فیبر به رایگان و ظرف ساعت توسط شرکت مخابرات برای شما انجام می‌گیرد.

به علت افزایش روابط چه به صورت راه دور و یا نزدیک، مخابرات برای ایجاد زمینه ای در رابطه با ارتباط راحت تر، بدون اختلال و مشکل به فکر است.فاده از کابل های فیبر نوری افتاد، فیبرهای نوری بخاطر جنس، سرعت، دقیق بودن و طراحی که دارند به سرعت شناخته شد و در شبکه های ارتباطی برای فراهم کردن یک ارتباط بی دغدغه به کار گرفته شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر