مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در پردیس

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


با تارنوما شما می توانید تلفن، اینترنت، سرویس‌های چند رسانه ای مانند IPTV و سایر سرویس‌های بر بستر داده را با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی دریافت نمایید. برای این کار کافی است. به وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir مراجعه کرده و در مرحله اول با وارد کردن شماره خط تلفن خود، از پشتیبانی فیبر نوری در منطقه خود آگاه شوید. در صورت پشتیبانی می توانید ادامه مراحل را شامل درخواست فیبر و تهیه سرویس انجام دهید. در حال حاضر درخواست فیبر به رایگان و ظرف ساعت توسط شرکت مخابرات برای شما انجام می‌گیرد.

از این نوع کابل فیبر نوری به منظور شلیک‌های ایمن و کارآمد از سکوهای نصب زمینی، دریایی یا سیستم‌های شکلیک هوایی است.فاده می شود. در این سیستم از یک قرقره سیم پیچی برای ایجاد یک مسیر داده است.فاده می‌شود. فرآیندهای طراحی و پوششی به کار رفته در چنین کابل‌هایی کمک می‌کند تا کابل در سخت‌ترین شرایط سالم بماند.

به خوبی روشن است. که امروزه کشور های پیشرفته از عصر صنعتی وارد عصر اطلاعات شده است. و بر خلاف سی سال گذشته امروزه در این کشور ها تولید اطلاعات از تولید محصولات قابل لمس بیشتر است. به طوری که تولید را در جایگاه دوم دوم در اقتصاد انها قرارداده است. و هر چه تولید اطلاعات بیشتر شود نیاز به تحویل و انتقال ان بیشتر میشود چون اطلاعات زمانی ارزشمند است. که در زمان دپرست  به مکان های درست تحویل داده شد و انجام این مهم وظیفه صنعت مخابرات است.. به طور خلاصه سیستم های  مخابراتی باید اطلاعات را در لحظه و و بدون هرگونه اعوجاج  تحویل دهند. &#; تجهیزات فیبر نوری



( مشاوره و اجرا ) های دیگر