فروش تجهیزات فیبر نوری در چهاردانگه

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


فیبر نوری عبارت است. از یک رشته سیم بلند و باریک که سطح آن شفاف بوده و دارای یک روکش از جنس پلاستیک است.، فیبر نوری از لحاظ پهنا و سایز بزرگتر از کابل های دیگر است.. برای ارسال داده با سرعت گیگ بر ثانیه از کابل های فیبر نوری است.فاده می گردد.

این تکنولوژی با تغییرات عمده‌ای که در صنایع بزرگ ایجاد کرده است.، توانسته باعث رشد و توسعه این صنایع در بخش‌های گوناگون و بالا رفتن کیفیت بسیاری از فعالیت‌ها و عملکردها شود. برای مثال تنها کافیست به مزایای این فناوری در صنعت پزشکی اشاره کنیم تا متوجه فواید عمیق این روش شویم. سرعت، دقت و انعطاف‌پذیری در انتقال داده‌ها از طریق سیگنال است. ک فناوری فیبر نوری را از جهات مختلف پر فایده می‌کند.

نمایندگی فروش انواع فیبر های نوری صنعتی در ایران که کابل های فیبر نوری صنعتی را برای کاربرد های خاص تولید می کند، بازار فیبر نوی ایران است. که علاوه بر کابل های نوری شبکه، کابل های فیبر نوری صنعتی را برای انتقال اطلاعات بین دستگاه های صنعتی وارد و …



( فروش ) های دیگر