مشاوره و اجرا تجهیزات فیبر نوری در چهاردانگه

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


به خوبی روشن است. که امروزه کشور های پیشرفته از عصر صنعتی وارد عصر اطلاعات شده است. و بر خلاف سی سال گذشته امروزه در این کشور ها تولید اطلاعات از تولید محصولات قابل لمس بیشتر است. به طوری که تولید را در جایگاه دوم دوم در اقتصاد انها قرارداده است. و هر چه تولید اطلاعات بیشتر شود نیاز به تحویل و انتقال ان بیشتر میشود چون اطلاعات زمانی ارزشمند است. که در زمان دپرست  به مکان های درست تحویل داده شد و انجام این مهم وظیفه صنعت مخابرات است.. به طور خلاصه سیستم های  مخابراتی باید اطلاعات را در لحظه و و بدون هرگونه اعوجاج  تحویل دهند. &#; تجهیزات فیبر نوری

یکی از شناخته شده ترین کاربرد‌های فیبر نوری انتقال اطلاعات با نور لیزر است.. از فیبر نوری به عنوان یک وسیله جهت ارتباط مخابراتی و شبکه‌های کامپیوتری است.فاده می‌شود. چراکه علاوه بر کیفیت بالا، دارای قابلیت انعطاف پذیری بوده و در جهت برقراری ارتباط در مسافت‌های طولانی به صرفه و مناسب می‌باشد.

فیبر های نوری صنعتی که به لحاظ ساختمانی تفاوت بسیار زیادی نسبت به کابل های نوری مخابراتی و شبکه دارند، بسته به نوع کاربرد آنها در پروژه های صنعتی و بخش های مختلف از طریق فیبر نوری ایران قابل تامین است.. با توجه به مزایای انتقال اطلاعات از طریق فیبر …



( مشاوره و اجرا ) های دیگر