مشاوره و اجرا تجهیزات لیزری در اسلامشهر

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.


کیفیت لبه برش، دقت و تکرارپذیری از ویژگی‌های دستگاه‌های برش لیزر ساخت فرانوران محسوب می‌شوند و تجربه تولیدکنندگانی که سال‌هاست از دستگاهای ساخت فرانوران است.فاده می‌کنند نشان داده است. که با دوامی ویژگی دیگری از تولیدات فرانوران است.. این مهم موجب شده است. تا کارخانجات صنعتی کشورمان دستگاه‌های برش لیزر تولید فرانوران را جهت است.فاده دایمی و شیفت در خطوط تولید خود بکارگیرند.

با توجه به این مضوع که دستگاه لیزر صنعتی، دستگاه بسیار پیچیده ‌ای بوده و دارای انواع متفاوتی از نظر توان و سرعت می ‌باشد، رعایت برخی نکات سبب انتخاب درست این دستگاه شده و می ‌توانید با توجه به آن‌ ها، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

از برترین و به روزترین دستگاه لیزر غیر فلزات میتوان به دستگاه هایی که برش انواع متریال را با دقت و سرعتی بسیار بالا توسط گاز CO انجام می دهند اشاره کرد. به روزترین این دستگاه ها یعنی مدل های لایت و پایونیر لیزر غیر فلزات توسط شرکت نوین تاک لیزر گردآوری شده و با گارانتی و خدمات پس از فروش قابل ارائه به شما عزیزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با



( مشاوره و اجرا ) های دیگر