مشاوره و اجرا تجهیزات لیزری در بهارستان

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


سیستم‌های برش لیزری می‌تواند خطوط تولید شما را به تولید سریع‌تر، بهتر و ارزان‌تر برساند. این فن‌آوری ابزاری کارآمد برای برش به‌منظور نمونه‌سازی و تولید انبوه است.. فرانوران آماده است. که غالب قطعات مورد درخواست شما را به‌صورت رایگان و قبل از اینکه سیستمی خریداری کنید، برش دهد. سیستم‌های متنوع برش لیزری ما به آخرین فن‌آوری های لیزری مجهز و در کارگاه فرانوران قابل است.فاده است..

ازجمله برترین نرم ‌افزارهای مورد است.فاده در دستگاه‌ های لیزر می‌توان به نرم افزار  RDWOR که رایگان است.، نرم افزار EZCAD  که یک نرم افزار علامت گذاری و رایگان است. و نرم افزار cypcut  که مناسب جهت برش انواع ورق می باشد اشاره کرد. تمامی نرم افزار های نامبرده به ‌سادگی بر روی اکثر سیستم‌ عامل ها همچون ویندوز قابل‌اجرا بوده و اپراتور به‌سادگی با دریافت آموزش‌های لازم می‌تواند از این نرم ‌افزارها است.فاده و طرح موردنظر خود را به دستگاه لیزر جهت اجرا بشناساند. جهت دانلود نرم افزار های نامبرده به صفحه

با توجه به این مضوع که دستگاه لیزر صنعتی، دستگاه بسیار پیچیده ‌ای بوده و دارای انواع متفاوتی از نظر توان و سرعت می ‌باشد، رعایت برخی نکات سبب انتخاب درست این دستگاه شده و می ‌توانید با توجه به آن‌ ها، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر