فروش تجهیزات لیزری در تهران

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در


دستگاه لیزر حکاکی می توانند انواع طرح و نقش، نوشته، بارکد، تاریخ و یا هر اطلاعات دیگری را بر روی انواع متریال حک کنند. در این دستگاه ها با برداشتن عمق مشخصی از قطعه مورد نظرعملیات حکاکی انجام می شود. این دستگاه ها در دو مدل نوین و فینو طراحی و ارائه شده اند. لیزر حکاکی مدل فینو دارای یک میز اختصاصی است. که انجام فرآیند حکاکی را بسیار سهل تر نموده است.. در دستگاه لیزر حکاکی مدل نوین اما میز اختصاصی وجود ندارد. ابعاد کوچک این دستگاه این مدل را تبدیل به یک مدل پرتابل برای حکاکی نموده است..

شرکت پژوهشی مهندسی فرانوران با هدف بومی سازی و توسعه فناوری لیزر در ایران توسط جمعی از متخصصین دانشگاهی از سال فعالیت خود را آغاز نموده است.. این شرکت در سال براساس ارزیابی های تخصصی صورت گرفته توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به دریافت عنوان دانش بنیان گردید. هم اکنون مفتخریم که با ارایه سیستم های صنعتی برش و جوش لیزری، کیفیت محصولات خود را به حد دستگاه های اروپایی ارتقاء داده ایم. پشتیبانی و خدمات پس از فروش قابل‌اطمینان، حاصل تجربه و دانش فنی این شرکت، مکمل محصولات و خدمات ما خواهد بود.

کیفیت لبه برش، دقت و تکرارپذیری از ویژگی‌های دستگاه‌های برش لیزر ساخت فرانوران محسوب می‌شوند و تجربه تولیدکنندگانی که سال‌هاست از دستگاهای ساخت فرانوران است.فاده می‌کنند نشان داده است. که با دوامی ویژگی دیگری از تولیدات فرانوران است.. این مهم موجب شده است. تا کارخانجات صنعتی کشورمان دستگاه‌های برش لیزر تولید فرانوران را جهت است.فاده دایمی و شیفت در خطوط تولید خود بکارگیرند.



( فروش ) های دیگر