فروش تجهیزات لیزری در دیزین

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهترین مسیر دسترسی به پیست اسکی دیزین جاده چالوس است.. برای رسیدن به پیست دیزین از جاده چالوس، باید پس از عبور از هتل گچسر در ۸ کیلومتری میدان کرج، وارد خروجی ولایت رود یا همان جاده دیزین شوید. ادامه این جاده شما را به پیست اسکی دیزین خواهد رساند.

پیست بین‌المللی اسکی دیزین، همچنان یکی از معروف‌ترین پیست اسکی ایران است. اما تنها پیست اسکی موجود در ایران نیست. ارتفاعات البرز به لحاظ زمین‌شناسی درواقع ادامه چین‌خوردگی‌های رشته کوه آلپ در اروپا است.؛ پس به‌نوعی ایستگاه‌های اسکی در این ارتفاعات می‌تواند نوعی تجربه اسکی کردن در ارتفاعات آلپ را برای شما تداعی کند. همین موضوع هم باعث شده که بهترین پیست‌های اسکی ایران مثل «دیزین»، «توچال»، «شمشک»، «دربندسر» و «آبعلی» در ارتفاعات البرز قرار داشته باشند؛ که البته در این سری از مقالات

درمورد پیست اسکی دیزین بهتر است. اینگونه شروع کنیم که اگر به دنبال مجهزترین پیست اسکی ایران می‌گردید، قطعاً گزینه مطلوب شما پیست دیزین تهران است. که در محدوده شهر لواسان و شمیرانات تهران واقع شده است.؛ اما سرراست‌ترین آدرس پیست دیزین تهران از جاده چالوس


بخش خدمات لیزر شرکت فرانوران همگام با فناوری روز دنیا، با اتکا به دانش فنی و تجربه متخصصین خود و بکارگیری بروزترین تجهیزات لیزر و روباتیک آماده مرتفع نمودن نیازهای صنایع کشور عزیزمان می باشد. وجه تمایز فرانوران در ارایه خدمات در زمینه پردازش مواد لیزری در این است. که توانمندی و تجربه ما در طراحی و ساخت سیستم‌های لیزری صنعتی، ما را قادر می سازد تا برای سفارش های خاص، راه حل های ویژه ای مطابق با سفارش مشتری ارایه نماییم.

به‌ طور کلی نحوه عملکرد دستگاه لیزر صنعتی توسط سیستم کامپیوتری است. که طرح مورد نظر توسط کامپیوتر به دستگاه داده‌ شده و دستگاه برش و حکاکی را بر روی متریال مورد نظر انجام می ‌دهد. این طرح‌ ها به‌ صورت آماده در بازار موجود بوده اما اگر می ‌خواهید که طرح اختصاصی بوده و تمامی سود آن نیز مختص به خودتان باشد، بهتر است. که با کمی خلاقیت طرح مورد نظر را ترسیم کرده و بر روی متریال توسط دستگاه اجرا نمایید.

کاربرد این دستگاه با توجه به توانایی ها و مزیت های بسیار زیاد آن در صنایع مختلف در برش و حکاکی متریال مختلف از جمله انواع فلزات و غیرفلزات، چوب، کریستال، چرم، پارچه، سرامیک و پلکسی گلاس با طرح های متنوع و بسیار پرکاربرد است..



( فروش ) های دیگر