مشاوره و اجرا تجهیزات لیزری در رودهن

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

دشت سیاه پالاس دارای طبیعت دست نخورده و فضایی پوشیده از گل های لاله سرخ و شقایق و زنبق وحشی و انواع گیاهان دارویی مانند خرگوشک، مریم گلی،شیرین بیان،  قارچ کوهی، سبزی کوهی، و جانوران مختلف مانند گرگ، شغال، روباه، گربه وحشی، قوچ کوهی، مار، مارمولک، موش صحرایی و عقاب است..


تیوب دستگاه لیزر را میتوان یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه لیزر دانست. به طورکلی تیوب دستگاه های لیزر از قسمت و یا لایه اصلی تشکیل شده است.. قسمت و یا لایه اول محفظه نگهدارنده چند گاز است.. لایه دوم که آب در آن گردش دارد وظیفه خنک کردن لایه اول را عهده دار است.. لایه سوم نگهدارنده و محافظت کننده لایه اول و دوم و در واقع کل تیوب لیزر است.. تیوب لیزر دارای طول عمر مشخصی است.. با پایان رسیدن طول عمر آن و یا در صورت خرابی احتمالی این قطعه نیاز به تعویض آن می باشد.

سیستم‌های برش و جوش لیزر ۵ و محورساخت فرانوران شما را قادر خواهند ساخت انواع قطعات پرسی را بعد از مرحله کشش و فرم­‌دهی برشکاری کنید. همچنین با تعویض سر برش و جایگزینی سر جوش لیزر، طیف وسیعی از کاربردهای جوش لیزر در دسترس شما خواهد بود.

سیستم‌های برش لیزری می‌تواند خطوط تولید شما را به تولید سریع‌تر، بهتر و ارزان‌تر برساند. این فن‌آوری ابزاری کارآمد برای برش به‌منظور نمونه‌سازی و تولید انبوه است.. فرانوران آماده است. که غالب قطعات مورد درخواست شما را به‌صورت رایگان و قبل از اینکه سیستمی خریداری کنید، برش دهد. سیستم‌های متنوع برش لیزری ما به آخرین فن‌آوری های لیزری مجهز و در کارگاه فرانوران قابل است.فاده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر