فروش تجهیزات لیزری در شرق تهران

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


سیستم‌های برش و جوش لیزر ۵ و محورساخت فرانوران شما را قادر خواهند ساخت انواع قطعات پرسی را بعد از مرحله کشش و فرم­‌دهی برشکاری کنید. همچنین با تعویض سر برش و جایگزینی سر جوش لیزر، طیف وسیعی از کاربردهای جوش لیزر در دسترس شما خواهد بود.

کاربرد این دستگاه با توجه به توانایی ها و مزیت های بسیار زیاد آن در صنایع مختلف در برش و حکاکی متریال مختلف از جمله انواع فلزات و غیرفلزات، چوب، کریستال، چرم، پارچه، سرامیک و پلکسی گلاس با طرح های متنوع و بسیار پرکاربرد است..

شرکت پژوهشی مهندسی فرانوران با هدف بومی سازی و توسعه فناوری لیزر در ایران توسط جمعی از متخصصین دانشگاهی از سال فعالیت خود را آغاز نموده است.. این شرکت در سال براساس ارزیابی های تخصصی صورت گرفته توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به دریافت عنوان دانش بنیان گردید. هم اکنون مفتخریم که با ارایه سیستم های صنعتی برش و جوش لیزری، کیفیت محصولات خود را به حد دستگاه های اروپایی ارتقاء داده ایم. پشتیبانی و خدمات پس از فروش قابل‌اطمینان، حاصل تجربه و دانش فنی این شرکت، مکمل محصولات و خدمات ما خواهد بود.



( فروش ) های دیگر