مشاوره و اجرا تجهیزات لیزری در شرق تهران

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد


به وسیله لیزرهای صنعتی به کار برده شده در دستگاه های برش غیرفلزات انواع متریال های غیرفلز مثل چرم، چوب، شیشه، پلاستیک، پارچه، نمد و بسیاری از متریال های دیگر را با ظرافت و بدون نقص برش و حکاکی می کنند. برش متریال غیر فلز را با تکنیک لایه برداری و سوزاندن سطح مواد انجام می دهند.

انواع‌ لیزرهای مورد است.فاده در دستگاه های لیزر صنعتی عبارتند از لیزرهای جامد، لیزرهای گازی، لیزرهای فیبری، لیزرهای شیمیایی و لیزرهای رادیواکتیو. البته لازم به ذکر است. پرکاربردترین لیزرها در صنعت لیزرهای گازی و جامد هستند.

اجزای دستگاه ‌های لیزر صنعتی سیستم ‌های پیچیده و جداگانه ای دارند که بسیار هماهنگ با یکدیگر عمل می ‌کنند. قسمت‌ های مکانیکی، بخش نرم ‌افزاری، بخش‌ های الکترونیکی همگی در ارتباط با یکدیگرند که سبب عملکرد صحیح دستگاه می‌ شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر