فروش تجهیزات لیزری در شمال تهران

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.


نصب بیلبورد دستگاه برش لیزر ساخت شرکت فرانوران در بزرگراه های شهر تهران در هفته پژوهش و فناوری با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری . شرکت فرانوران مراتب قدردانی و تشکر از حسن توجه مراجع ذیربط به حمایت از تولیدات فناور پایه داخلی را اعلام می نماید.

به‌ طور کلی نحوه عملکرد دستگاه لیزر صنعتی توسط سیستم کامپیوتری است. که طرح مورد نظر توسط کامپیوتر به دستگاه داده‌ شده و دستگاه برش و حکاکی را بر روی متریال مورد نظر انجام می ‌دهد. این طرح‌ ها به‌ صورت آماده در بازار موجود بوده اما اگر می ‌خواهید که طرح اختصاصی بوده و تمامی سود آن نیز مختص به خودتان باشد، بهتر است. که با کمی خلاقیت طرح مورد نظر را ترسیم کرده و بر روی متریال توسط دستگاه اجرا نمایید.

انواع‌ لیزرهای مورد است.فاده در دستگاه های لیزر صنعتی عبارتند از لیزرهای جامد، لیزرهای گازی، لیزرهای فیبری، لیزرهای شیمیایی و لیزرهای رادیواکتیو. البته لازم به ذکر است. پرکاربردترین لیزرها در صنعت لیزرهای گازی و جامد هستند.



( فروش ) های دیگر