مشاوره و اجرا تجهیزات لیزری در شهر جدید اندیشه

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


کاربرد این دستگاه با توجه به توانایی ها و مزیت های بسیار زیاد آن در صنایع مختلف در برش و حکاکی متریال مختلف از جمله انواع فلزات و غیرفلزات، چوب، کریستال، چرم، پارچه، سرامیک و پلکسی گلاس با طرح های متنوع و بسیار پرکاربرد است..

از بهترین و مدرنترین دستگاه لیزر فلزات میتوان به نسل چهارم این دستگاه ها موسوم به دستگاه لیزر فایبر اشاره کرد که در توان، ابعاد و اندازه های گوناگون موجود بوده و توسط شرکت نوین تاک لیزر قابل ارائه می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با

بخش خدمات لیزر شرکت فرانوران همگام با فناوری روز دنیا، با اتکا به دانش فنی و تجربه متخصصین خود و بکارگیری بروزترین تجهیزات لیزر و روباتیک آماده مرتفع نمودن نیازهای صنایع کشور عزیزمان می باشد. وجه تمایز فرانوران در ارایه خدمات در زمینه پردازش مواد لیزری در این است. که توانمندی و تجربه ما در طراحی و ساخت سیستم‌های لیزری صنعتی، ما را قادر می سازد تا برای سفارش های خاص، راه حل های ویژه ای مطابق با سفارش مشتری ارایه نماییم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر