فروش تجهیزات لیزری در شهرک صنعتی شمس آباد

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


لیزر فایبر از لیزرهای جامد است. که پیشرفت های بسیار زیادی در این صنعت داشته است.‌. در این تکنولوژی اشعه لیزر توسط دانه لیزر تولید و بعد از آن در الیاف شیشه ای تقویت می شود. در نهایت برش مواد فلزی بازتابنده را به وسیله طول موج / میکرو لیزر و ایجاد نقطه اثر بسیار کوچک انجام می دهد.

دستگاه های لیزر حکاکی مارکینگ را میتوان یکی از اصلی ترین دسته های لیزر صنعتی دانست. با است.فاده از لیزر های حکاکی امکان حکاکی متن، تصویر، اعداد و &#;  روی متریال گوناگون از جمله انواع فلزات، چوب، چرم، آینه و &#; وجود خواهد داشت. از برترین مزایای حکاکی لیزری نسبت به سایر روش ها میتوان به عدم است.فاده از جوهر اشاره کرد. در این روش به علت انجام حکاکی روی بدنه سطوح و در عمق های دلخواه امکان کمرنگ شدن و یا پاک شدن متن و یا تصویر حک شده به صفر خواهد رسید.

سیستم‌های برش لیزری می‌تواند خطوط تولید شما را به تولید سریع‌تر، بهتر و ارزان‌تر برساند. این فن‌آوری ابزاری کارآمد برای برش به‌منظور نمونه‌سازی و تولید انبوه است.. فرانوران آماده است. که غالب قطعات مورد درخواست شما را به‌صورت رایگان و قبل از اینکه سیستمی خریداری کنید، برش دهد. سیستم‌های متنوع برش لیزری ما به آخرین فن‌آوری های لیزری مجهز و در کارگاه فرانوران قابل است.فاده است..



( فروش ) های دیگر