فروش تجهیزات لیزری در شهرک صنعتی چهاردانگه

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


با توجه به این مضوع که دستگاه لیزر صنعتی، دستگاه بسیار پیچیده ‌ای بوده و دارای انواع متفاوتی از نظر توان و سرعت می ‌باشد، رعایت برخی نکات سبب انتخاب درست این دستگاه شده و می ‌توانید با توجه به آن‌ ها، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

عملکرد و کنترل دستگاه لیزر صنعتی توسط کامپیوتر صورت می گیرد‌. عملکرد آن بسیار آسان است. بدین ترتیب که طراح با اجرای طرح موردنظر خود به وسیله نرم افزار های گرافیکی آن ها را به دستگاه لیزر ارسال کرده و تنها با فشار دادن یک دکمه، دستگاه متریال موردنظر را به صورت اتوماتیک برش می دهد.

کیفیت لبه برش، دقت و تکرارپذیری از ویژگی‌های دستگاه‌های برش لیزر ساخت فرانوران محسوب می‌شوند و تجربه تولیدکنندگانی که سال‌هاست از دستگاهای ساخت فرانوران است.فاده می‌کنند نشان داده است. که با دوامی ویژگی دیگری از تولیدات فرانوران است.. این مهم موجب شده است. تا کارخانجات صنعتی کشورمان دستگاه‌های برش لیزر تولید فرانوران را جهت است.فاده دایمی و شیفت در خطوط تولید خود بکارگیرند.



( فروش ) های دیگر