مشاوره و اجرا تجهیزات لیزری در غرب تهران

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جدید ترین سازه های شهر تهران که در محله های غرب تهران قرار داشته و با وجود اینکه هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده اما شهرتی جهانی پیدا کرده، ایران مال می باشد. در واقع نام ایران مال در خاورمیانه می درخشد و در کوتاه ترین زمان نگاه تمامی جهانیان را به خود اختصاص داد. ایران مال با داشتن مساحتی بسیار زیاد، به عنوان بزرگ ترین مجتمع تجاری خاورمیانه شناخته می شود و در درون آن، تعداد بسیار زیادی از امکانات، موزه ها، جاذبه های گردشگری، امکانات تفریحی، امکانات رفاهی، مراکز خرید و همچنین سینما ها و مجموعه های ورزشی وجود دارد. 

پس از انقلاب اسلامی و با آغاز طرح های مختلف توریستی در این منطقه تهرانی ها که سعی داشتند از آب و هوای خوب و شهرسازی نوین این منطقه لذت ببرند به سمت این محله مهاجرت کردند. امروزه به لطف ساخت و سازهای گسترده و گسترش مراکز خرید مانند ایران مال ، بام لند و مرکز خرید رز این منطقه به یکی از مقاصد گردشگری در تهران تبدیل شده است.. این محله که نسبت به دیگر بخش های تهران از آب و هوای بهتری برخوردار است. دارای دو بیمارستان فوق تخصصی به نام بیمارستان تریتا و آفتاب می باشد که مشهوریت آن را بیش از حد کرده است..

بوعلی، سعادت آباد، مدیریت، کوهسار، پونک، شهید چوب تراش، شهید خرم رودی، صادقیه شمالی شهرک هما، صادقیه، شهرآرا، کوی نصر، پردیسان، شهرک آزمایش، تهران ویلا، برق آلستوم، تیموری، طرشت، همایون‌شهر، توحید، زنجان، شادمهر، ایوانک، دریا، شهرک غرب (قدس


دستگاه لیزر حکاکی می توانند انواع طرح و نقش، نوشته، بارکد، تاریخ و یا هر اطلاعات دیگری را بر روی انواع متریال حک کنند. در این دستگاه ها با برداشتن عمق مشخصی از قطعه مورد نظرعملیات حکاکی انجام می شود. این دستگاه ها در دو مدل نوین و فینو طراحی و ارائه شده اند. لیزر حکاکی مدل فینو دارای یک میز اختصاصی است. که انجام فرآیند حکاکی را بسیار سهل تر نموده است.. در دستگاه لیزر حکاکی مدل نوین اما میز اختصاصی وجود ندارد. ابعاد کوچک این دستگاه این مدل را تبدیل به یک مدل پرتابل برای حکاکی نموده است..

بخش خدمات لیزر شرکت فرانوران همگام با فناوری روز دنیا، با اتکا به دانش فنی و تجربه متخصصین خود و بکارگیری بروزترین تجهیزات لیزر و روباتیک آماده مرتفع نمودن نیازهای صنایع کشور عزیزمان می باشد. وجه تمایز فرانوران در ارایه خدمات در زمینه پردازش مواد لیزری در این است. که توانمندی و تجربه ما در طراحی و ساخت سیستم‌های لیزری صنعتی، ما را قادر می سازد تا برای سفارش های خاص، راه حل های ویژه ای مطابق با سفارش مشتری ارایه نماییم.

کیفیت لبه برش، دقت و تکرارپذیری از ویژگی‌های دستگاه‌های برش لیزر ساخت فرانوران محسوب می‌شوند و تجربه تولیدکنندگانی که سال‌هاست از دستگاهای ساخت فرانوران است.فاده می‌کنند نشان داده است. که با دوامی ویژگی دیگری از تولیدات فرانوران است.. این مهم موجب شده است. تا کارخانجات صنعتی کشورمان دستگاه‌های برش لیزر تولید فرانوران را جهت است.فاده دایمی و شیفت در خطوط تولید خود بکارگیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر