فروش تجهیزات لیزری در فیروزکوه

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.


کیفیت لبه برش، دقت و تکرارپذیری از ویژگی‌های دستگاه‌های برش لیزر ساخت فرانوران محسوب می‌شوند و تجربه تولیدکنندگانی که سال‌هاست از دستگاهای ساخت فرانوران است.فاده می‌کنند نشان داده است. که با دوامی ویژگی دیگری از تولیدات فرانوران است.. این مهم موجب شده است. تا کارخانجات صنعتی کشورمان دستگاه‌های برش لیزر تولید فرانوران را جهت است.فاده دایمی و شیفت در خطوط تولید خود بکارگیرند.

انواع‌ لیزرهای مورد است.فاده در دستگاه های لیزر صنعتی عبارتند از لیزرهای جامد، لیزرهای گازی، لیزرهای فیبری، لیزرهای شیمیایی و لیزرهای رادیواکتیو. البته لازم به ذکر است. پرکاربردترین لیزرها در صنعت لیزرهای گازی و جامد هستند.

اپراتور به شخصی گفته می ‌شود که با یک دستگاه کار کرده و وظیفه نگهداری از آن را به‌ عهده دارد. این شخص هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیرات دستگاه‌ و همچنین انتخاب طرح‌ ها نداشته و تنها وظیفه کار با دستگاه را خواهد داشت. اپراتور باید تمام ریزه‌ کاری‌ های کار با دستگاه لیزر صنعتی را دانسته و دانش‌ های مورد نیاز در این حوزه را یاد گرفته تا بتواند با دقت و مهارت بسیار بالایی با این دستگاه کار کرده و برش و حکاکی های موردنظر را بر روی متریال ها انجام دهد.اپراتور دستگاه لیزر صنعتی باید تمامی نکات ایمنی را جهت حفظ سلامت خود و دستگاه و همچنین محیط رعایت کرده و با تمامی قطعات دستگاه آشنا بوده و تا بتواند به‌ راحتی با دستگاه کار کند. به‌ عنوان مثال اپراتور دستگاه لیزر صنعتی باید بداند که چه لنزی برای برش و حکاکی چه متریالی مناسب می ‌باشد و موارد بسیاردیگری.



( فروش ) های دیگر