فروش تجهیزات لیزری در لواسان

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.


کیفیت لبه برش، دقت و تکرارپذیری از ویژگی‌های دستگاه‌های برش لیزر ساخت فرانوران محسوب می‌شوند و تجربه تولیدکنندگانی که سال‌هاست از دستگاهای ساخت فرانوران است.فاده می‌کنند نشان داده است. که با دوامی ویژگی دیگری از تولیدات فرانوران است.. این مهم موجب شده است. تا کارخانجات صنعتی کشورمان دستگاه‌های برش لیزر تولید فرانوران را جهت است.فاده دایمی و شیفت در خطوط تولید خود بکارگیرند.

لیزر فایبر از لیزرهای جامد است. که پیشرفت های بسیار زیادی در این صنعت داشته است.‌. در این تکنولوژی اشعه لیزر توسط دانه لیزر تولید و بعد از آن در الیاف شیشه ای تقویت می شود. در نهایت برش مواد فلزی بازتابنده را به وسیله طول موج / میکرو لیزر و ایجاد نقطه اثر بسیار کوچک انجام می دهد.

انواع‌ لیزرهای مورد است.فاده در دستگاه های لیزر صنعتی عبارتند از لیزرهای جامد، لیزرهای گازی، لیزرهای فیبری، لیزرهای شیمیایی و لیزرهای رادیواکتیو. البته لازم به ذکر است. پرکاربردترین لیزرها در صنعت لیزرهای گازی و جامد هستند.



( فروش ) های دیگر