مشاوره و اجرا تجهیزات لیزری در لواسان

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.

حمام تاریخی روستای افجه نیز در نوع خود دیدنی به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که به دستور شاه عباس ساخته شده و دیوارها و کف حمام بازسازی شده است.. جالب اینکه مردم هنوز از این حمام است.فاده می‌کنند؛ با این تفاوت که خزینه را تعطیل کرده‌اند و حمام به‌صورت نمره (اتاقک‌های تک‌نفره با دوش) درآمده است.. این اثر در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.


انواع‌ لیزرهای مورد است.فاده در دستگاه های لیزر صنعتی عبارتند از لیزرهای جامد، لیزرهای گازی، لیزرهای فیبری، لیزرهای شیمیایی و لیزرهای رادیواکتیو. البته لازم به ذکر است. پرکاربردترین لیزرها در صنعت لیزرهای گازی و جامد هستند.

به‌ طور کلی نحوه عملکرد دستگاه لیزر صنعتی توسط سیستم کامپیوتری است. که طرح مورد نظر توسط کامپیوتر به دستگاه داده‌ شده و دستگاه برش و حکاکی را بر روی متریال مورد نظر انجام می ‌دهد. این طرح‌ ها به‌ صورت آماده در بازار موجود بوده اما اگر می ‌خواهید که طرح اختصاصی بوده و تمامی سود آن نیز مختص به خودتان باشد، بهتر است. که با کمی خلاقیت طرح مورد نظر را ترسیم کرده و بر روی متریال توسط دستگاه اجرا نمایید.

تیوب دستگاه لیزر را میتوان یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه لیزر دانست. به طورکلی تیوب دستگاه های لیزر از قسمت و یا لایه اصلی تشکیل شده است.. قسمت و یا لایه اول محفظه نگهدارنده چند گاز است.. لایه دوم که آب در آن گردش دارد وظیفه خنک کردن لایه اول را عهده دار است.. لایه سوم نگهدارنده و محافظت کننده لایه اول و دوم و در واقع کل تیوب لیزر است.. تیوب لیزر دارای طول عمر مشخصی است.. با پایان رسیدن طول عمر آن و یا در صورت خرابی احتمالی این قطعه نیاز به تعویض آن می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر