مشاوره و اجرا تجهیزات لیزری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


لیزر فایبر از لیزرهای جامد است. که پیشرفت های بسیار زیادی در این صنعت داشته است.‌. در این تکنولوژی اشعه لیزر توسط دانه لیزر تولید و بعد از آن در الیاف شیشه ای تقویت می شود. در نهایت برش مواد فلزی بازتابنده را به وسیله طول موج / میکرو لیزر و ایجاد نقطه اثر بسیار کوچک انجام می دهد.

به وسیله لیزرهای صنعتی به کار برده شده در دستگاه های برش غیرفلزات انواع متریال های غیرفلز مثل چرم، چوب، شیشه، پلاستیک، پارچه، نمد و بسیاری از متریال های دیگر را با ظرافت و بدون نقص برش و حکاکی می کنند. برش متریال غیر فلز را با تکنیک لایه برداری و سوزاندن سطح مواد انجام می دهند.

اجزای دستگاه ‌های لیزر صنعتی سیستم ‌های پیچیده و جداگانه ای دارند که بسیار هماهنگ با یکدیگر عمل می ‌کنند. قسمت‌ های مکانیکی، بخش نرم ‌افزاری، بخش‌ های الکترونیکی همگی در ارتباط با یکدیگرند که سبب عملکرد صحیح دستگاه می‌ شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر