مشاوره و اجرا تجهیزات لیزری در چهاردانگه

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.


سیستم‌های برش لیزری می‌تواند خطوط تولید شما را به تولید سریع‌تر، بهتر و ارزان‌تر برساند. این فن‌آوری ابزاری کارآمد برای برش به‌منظور نمونه‌سازی و تولید انبوه است.. فرانوران آماده است. که غالب قطعات مورد درخواست شما را به‌صورت رایگان و قبل از اینکه سیستمی خریداری کنید، برش دهد. سیستم‌های متنوع برش لیزری ما به آخرین فن‌آوری های لیزری مجهز و در کارگاه فرانوران قابل است.فاده است..

از برترین و به روزترین دستگاه لیزر غیر فلزات میتوان به دستگاه هایی که برش انواع متریال را با دقت و سرعتی بسیار بالا توسط گاز CO انجام می دهند اشاره کرد. به روزترین این دستگاه ها یعنی مدل های لایت و پایونیر لیزر غیر فلزات توسط شرکت نوین تاک لیزر گردآوری شده و با گارانتی و خدمات پس از فروش قابل ارائه به شما عزیزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با

به‌ طور کلی نحوه عملکرد دستگاه لیزر صنعتی توسط سیستم کامپیوتری است. که طرح مورد نظر توسط کامپیوتر به دستگاه داده‌ شده و دستگاه برش و حکاکی را بر روی متریال مورد نظر انجام می ‌دهد. این طرح‌ ها به‌ صورت آماده در بازار موجود بوده اما اگر می ‌خواهید که طرح اختصاصی بوده و تمامی سود آن نیز مختص به خودتان باشد، بهتر است. که با کمی خلاقیت طرح مورد نظر را ترسیم کرده و بر روی متریال توسط دستگاه اجرا نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر