مشاوره و اجرا تجهیزات مایکروویو در اسلامشهر

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

  آستان امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در غرب شهرستان اسلامشهر واقع شده است.، و از شمال به روستای بهمن آباد، و از شرق به ایرین شهرک اللهاکبر، و از غرب به شهر نسیم شهر، و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی (اسلامشهر) محدود می شود. چشم انداز روستا بیشتر شبیه شهر است. تا روستا. اشتغال عمده ی ایشان کشاورزی است.. بقعه متشکل از یک گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی است.، بدون ارتباط با هم. نمای بیرونی آجری، و نمای اتاق کاهگلی است.. عرض ورودی صحن متر است. و کف صحن از قلوه سنگ و سن و ماسه، و ستون میانی ایوان فلزی؛ با گنبد خانه ای ۸ ضلعی. گنبد قیرگونی است. و در بدنه ی ساقه ی آن چهار روزن دیده می شود که مسدود است.. ضریح چوبی و مشبک و سبز (۵×۸× سانتی متر) و ساخت ۵، بدون هیچ نوشته ای؛ و سنگ قبر آن سیمانی است. (×× سانتی متر). مساحت عرصه ۸ متر مربع می باشد.


بر خلاف مخابرات باسیم که هر جفت فرستنده و گیرنده به وسیلهٔ رابط‌های مجزا و ایزوله از هم به هم متصل شده‌اند، در مخابرات بی‌سیم کاربران در هوا مخابره کرده و تداخل زیادی بین آن‌ها وجود دارد. این تداخل متشکل از تداخلی است. که بین فرستنده‌هایی که با یک گیرنده خاص در ارتباط هستند، تداخلی که بین یک فرستنده خاص و چند گیرنده اش وجود دارد، و تداخلی که بین جفت‌های مختلف از فرستنده و گیرنده وجود دارد.

مایکروویو خشک کن صنعتی مانند زمانی که غذا را در اجاق مایکروویو خانگی گرم می کنیم کار می کند. مایکروویوها همزمان با خاموش شدن دستگاه خشک کن یا اجاق مایکروویو متوقف میشوند. روش خشک کردن بر اساس نفوذ امواج مایکروویو به محصولات مرطوب است. که در آن امواج مایکروویو به گرما تبدیل می شوند. رطوبت به بخار تبدیل می شود و از لوله رطوبت گیر منتقل می شود.

سیستم شامل یک فرستنده و گیرنده است.. فرستنده امواج ماکروویو تولید می کند که موجب ایجاد یک زون نامرئی و حساس بیضوی شکل می گردد. گیرنده سیستم بطور دائم درحال چک کردن این امواج بوده و هنگامی که تغییری در سیگنال گرفته شده در زون حفاظتی پیدا کند شروع به آنالیز کردن آن نموده و درصورتیکه مشخصات سیگنال حاکی از تعارض باشد سیستم آلارم می دهد. این سیستم برای حجم بدن بیشتر از کیلوگرم طراحی شده است. و برای پرندگان و حیوانات کوچک آلارم کاذب نمی دهد و هرگونه راه رفتن، دویدن و یا خزیدن در محیط حفاظت شده را تشخیص می دهد.  حداکثر زون حفاظتی برای سیستم مایکروویو، متر و به عرض . متر و ارتفاع . متر می باشد. پردازشگر مرکزی و نرم افزار سیستم قابلیت اتصال به دیگر سیستم های امنیتی از قبیل CCTV را دارا بوده و در نوع پیشرفته تر ، مدیریت کلیه تجهیزات و سیستم های امنیتی دیگر را نیز برعهده دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر